FOKUSPLUS
Revija za potovanja in aktivni oddih v regiji Alpe-Adria izhaja 4-krat letno (Spomladanski vodnik Hrvaška, Aktivno poletje in družinska doživetja, Aktivna in okusna jesen ter Vodnik smučanje).
Obdarite sebe ali svoje najdražje! Revija je namreč darilo, ki traja celo leto. Podjetja in samostojni podjetniki, ki ste zavezanci za DDV, pa si lahko naročnino dodate v stroške poslovne literature in si pri tem odštejete vhodni DDV.
Posebna ponudba za nove naročnike: izberite privlačno in uporabno darilo.
Naročam revijo s predplačilom za obdobje:
Vodilna slovenska revija za potovanja in aktivni oddih izhaja 4-krat letno:
- Spomladanski vodnik Hrvaška (novosti, prireditve in vodnik po destinacijah + opisi, novosti in ugodnosti v izbranih kampih);
- Aktivno poletje in družinska doživetja (novosti, prireditve in ideje za izlete + novosti v zabaviščnih parkih Evrope + outdoor, športna in kamping oprema);
- Aktivna in okusna jesen (novosti, prireditve in ideje za izlete + jesenska smuka na ledenikih + popoln pregled novosti pri počitniških vozilih in karavaning opremi za naslednjo sezono);
- Vodnik smučanje (300 smučišč v 30 državah od Skandinavije do Kavkaza + World Ski Test: več kot 100 modelov alpskih, freeride in turnih smuči + nova oprema za zimske športe in tehnologija smučišč).
Periodika: 4-krat letno
Redna cena posameznega izvoda: 4,80 EUR
Naročil/a sem revijo. Kdaj jo začnem prejemati?
Prejeli boste prvo številko po prejemu plačila, takrat pa začne teči tudi vaše predplačniško obdobje.
Naročnina se mi izteče čez dva meseca. Kako jo obnovim?
Pred iztekom predplačniškega obdobja boste na naslov, kamor prejemate revijo, prejeli še položnico. Če jo boste poravnali, se bo naročnina samodejno podaljšala.
Kako lahko sklenem naročnino preko spleta?
Naročnino lahko sklenete tako, da izpolnite spletni obrazec, nato pa vam bomo poslali položnico. Po prejemu plačila bo začelo teči vaše predplačniško obdobje.
Prejšnji teden je izšla nova številka revije, ki je do danes še nisem prejel/a. Zakaj?
Čeprav se trudimo, da vsi naši naročniki prejmejo revijo na dan izida, se v redkih primerih lahko zgodi, da kakšen člen v distribucijski verigi zataji. Če revije v petih delovnih dneh po izidu ne prejmete, nam to nemudoma sporočite na 01/236 10 00 ali info@avtomedija.si in potrudili se bomo, da jo prejmete v najkrajšem možnem času.
Dobil/a sem poškodovan izvod revije. Ali jo lahko reklamiram?
Reklamacije poškodovanih izvodov sprejemamo vsak dan med 8:00 in 16:00 uro po telefonu 01/236 10 00 ali preko e-pošte info@avtomedija.si.
Ali lahko spremenim naslov dostave revije?
Seveda! To lahko navedete ob naročilu ali naslov naknadno spremenite tako, da pokličete na številko 01/236 10 00 ali pišete na info@avtomedija.si.
Ali lahko vašo revijo podarim kot darilo?
Revija je darilo, ki traja celo leto! Ob naročilu preko spleta izberite možnost »Drug naslov« in vpišite naslov osebe, ki jo boste obdarili.