SUPER ZABAVNIK
Ugankarski dvomesečnik ponuja največji izbor križank, različnih ugank (osmerosmerke, sudoku, fubuki) in zanimivih člankov za vse okuse in starosti. Izbirate lahko med več možnostmi predplačniškega obdobja, vsem novim naročnikom pa ob sklenitvi naročniškega razmerja ponujamo tudi praktična darila.
Obdarite sebe ali svoje najdražje!
Posebna ponudba za nove naročnike: izberite privlačno in uporabno darilo.
Naročam revijo s predplačilom za obdobje:
Super zabavnik je vsebinsko in po obsegu najbolj bogata slovenska zabavna revija, namenjena vsej družini. Ponuja največji izbor križank (skandinavske, verižne, italijanske, kodirane, številske …), ugank (osmerosmerke, iskanje razlik, sudoku, logika, fubuki …) in zanimiv izbor raznovrstnega branja ter poučnih vsebin. Bralci lahko sodelujejo v nagradnem žrebanju v vrednosti 3.500 evrov s skupno 60 denarnimi nagradami mesečno.
Periodika: dvomesečnik (6-krat letno)
Redna cena posameznega izvoda na prodajnih mestih: 3,49 EUR
Naročil/a sem revijo. Kdaj jo začnem prejemati?
Prejeli boste prvo številko po prejemu plačila, takrat pa začne teči tudi vaše predplačniško obdobje.
Naročnina se mi izteče čez dva meseca. Kako jo obnovim?
Pred iztekom predplačniškega obdobja boste na naslov, kamor prejemate revijo, prejeli še položnico. Če jo boste poravnali, se bo naročnina samodejno podaljšala.
Kako lahko sklenem naročnino preko spleta?
Naročnino lahko sklenete tako, da izpolnite spletni obrazec, nato pa vam bomo poslali položnico. Po prejemu plačila bo začelo teči vaše predplačniško obdobje.
Ob naročnini sem izbral/a darilo? Kdaj ga dobim?
Darilo boste prejeli v nekaj dneh po prejemu plačila položnice.
Prejšnji teden je izšla nova številka revije, ki je do danes še nisem prejel/a. Zakaj?
Čeprav se trudimo, da vsi naši naročniki prejmejo revijo na dan izida, se v redkih primerih lahko zgodi, da kakšen člen v distribucijski verigi zataji. Če revije v petih delovnih dneh po izidu ne prejmete, nam to nemudoma sporočite na 01/236 10 00 ali info@avtomedija.si in potrudili se bomo, da jo prejmete v najkrajšem možnem času.
Dobil/a sem poškodovan izvod revije. Ali jo lahko reklamiram?
Reklamacije poškodovanih izvodov sprejemamo vsak dan med 8:00 in 16:00 uro po telefonu 01/236 10 00 ali preko e-pošte info@avtomedija.si.
Ali lahko spremenim naslov dostave revije?
Seveda! To lahko navedete ob naročilu ali naslov naknadno spremenite tako, da pokličete na številko 01/236 10 00 ali pišete na info@avtomedija.si.
Ali lahko vašo revijo podarim kot darilo?
Revija je darilo, ki traja celo leto! Ob naročilu preko spleta izberite možnost »Drug naslov« in vpišite naslov osebe, ki jo boste obdarili.